بیش از ۵۰ بسته لوازم‌التحریر به مناسبت ماه مهر و به همت جوانان بروجنی در قالب طرح مهربانی مهر میان عشایر پل ماری بخش بلداجی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰ بسته لوازم‌التحریر و مواد بهداشتی به دانش‌آموزان نیازمند منطقه عشایری پل ماری بخش بلداجی در قالب طرح مهربانیِ مهر توزیع شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم‌التحریر و ارائه مواد ضدعفونی در جهت پیشگیری از ویروس کرونا به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم استان است که هزینه آن توسط خیران، داوطلبان و نیوکاران تأمین می‌شود.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: در این طرح ۵۰ بسته لوازم‌التحریر با ارزش ریالی دو میلیون ریال هر بسته شامل مواد ضدعفونی یک لیتری، ۲۰عدد ماسک، جعبه کمک‌های اولیه، دو عدد دفتر، مداد، پاک‌کن و... به همراه کوله به دانش‌آموزان نیازمند ارائه می‌شود.

او اظهار داشت: این طرح در راستای گسترش حس نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع به‌منظور تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و تأمین احترام انسان‌ها اجرا شده است.

کیانی با اشاره به اینکه ارائه این خدمات طی هشت سال و در قالب کاروان سلامت با حضور داوطلبان، جوانان و خیران استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح با رویکرد پوشش خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی انجام می‌شود.

کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خیران می‌توانند ضمن حضور در طرح‌های عام‌المنفعه هلال احمر، هدایای نقدی و غیرنقدی خود را نیز برای مشارکت در این طرح به شعب جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.

 طرح مهربانی مهر

 طرح مهربانی مهر

 طرح مهربانی مهر

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار