سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: اسامی داوطلبان واکسن کووپارس در سامانه ملی واکسن ثبت می شود و به عنوان شهروندان واکسن زده قابل استعلام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد حسین فلاح مهرآبادی، سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس، گفت: تمام افرادی که در فازهای اول، دوم و سوم واکسن رازی شرکت کردند، اسامی و‌ کد ملی آن ها در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و در سامانه مربوطه ثبت خواهد شد تا هر زمان استفاده از کارت واکسن اجباری شود، از طریق استعلام اسامی، تایید واکسیناسیون این افراد مشخص شود.

او همچنین با اشاره به مشارکت حدود ۱۴ هزار نفر در مطالعه فاز سوم واکسن کرونای موسسه رازی، افزود: تا کنون حدود ۱۴ هزار نفر نوبت اول واکسن کووپارس و حدود دو هزار نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

فلاح مهرآبادی گفت: به زودی به مرحله ای می رسیم که بخشی از داوطلبان، ۳۵ روز از نخستین تزریق یا ۱۴ روز از نوبت دوم تزریق شان گذشته است و اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با واکسن سینوفارم مشخص شده و نتایج به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
امین احمدی نژاد
۱۱:۰۴ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
سلام. امین احمدی نژادم از ایران و کرمان و تاکنون هیچ نوع از انواع واکسنها را دریافت نکرده ام آیا برای تزریق واکسن پاستور کوآک در کرمان هم می توان داوطلب شد درود .بنده معلولیت جسمی حرکتی دارم و قادر به خروج از منزل نمی باشم آیا می توانند این تزریق بنده را در منزل برایم انجام دهند ؟ایران-کرمان بلوار سرباز -کوچه :12 کد پستی :7616753475 کنار مدرسه پیام. درود و بدرود.
آخرین اخبار