مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های رودسر و فومن ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اعلام کرد: ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از شکارچیان متخلف در ۲ شهرستان رودسر و فومن این استان کشف و ضبط شد.

با توجه به اینکه تاکنون هیچگونه پروانه شکاری صادر نشده است، بنابراین در صورت مشاهده شکارچیان با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

دستگیری ۱۲ شکارچی غیرمجاز در رودسر

علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در راستای پایش مزارع و سواحل در مأموریت مشترکی با مأموران نیروی انتظامی و مرزبانی، موفق به دستگیری ۱۲ شکارچی غیرمجاز شدند.

او افزود: مأموران ۱۲ قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی به همراه ۵۳ عدد فشنگ و ۶ قطعه خوتکا و سایر ادوات شکار از این شکارچیان متخلف کشف و ضبط کردند.

کشف و ضبط ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در گیلان

رئیس اداره محیط زیست رودسر ادامه داد: در پایان این مأموریت صورت جلسه‌ای تنظیم شد و شکارچیان متخلف برای اجرای قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمدپور با بیان اینکه هیچگونه پروانه شکاری تاکنون صادر نشده است، تصریح کرد: لذا شکارچیان باید از هرگونه شکار و صید خودداری کنند.

۳ قبضه سلاح شکاری از شکارچیان غیرمجاز فومن کشف و ضبط شد

مصطفی فلاح مجاور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست فومن نیز گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و پایش، با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات حوزه شهرستان فومن موفق به کشف و ضبط ۲ قبضه سلاح غیرمجاز و یک قبضه سلاح مجاز از متخلف شکار و صید شدند.

او افزود: پرونده این متخلفان به منظور رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کشف و ضبط ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در گیلان

رئیس اداره محیط زیست فومن از همه دوستداران طبیعت و حیات وحش خواست تا هرگونه تخلف شکار و صید، تخریب محیط زیست و آلودگی را در اسرع وقت به تلفن گویای ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.