پایان دورکاری در ادارات یزد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به بهبود وضعیت کرونا در استان، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل و در ساعت مقرر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، صالحی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر ضرورت حضور منظم و کامل کارمندان در ادارات برای پاسخگویی و انجام امور مردم، گفت: طبق جدول رنگ‌بندی شهر‌ها و با توجه به بهبود شرایط با گسترش واکسیناسیون، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل و در ساعت مقرر ضروری و لازم است. 

او افزود: قبلا و در موج‌های قبلی کرونا و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دور کاری کار‌های محوله را انجام دهند؛ سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کار‌های خود را انجام دهند.

صالحی ادامه داد: در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهر‌های قرمز هم، براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا کرده بود و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار کار‌های مربوطه را انجام می‌دادند، البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در شهر‌های قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیر ضروری ارائه می‌دادند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کار‌های مربوطه را انجام می‌دادند.

هم اکنون در استان یزد، شهرستان میبد، خاتم و مروست در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتندو شهرستان اشکذر نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت. همچنین شهرستان‌های یزد، ابرکوه، بافق و اردکان نیز همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.