معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان را حدود ۱۷۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت : تا کنون ۴۳ درصد این دانش آموزان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پروین معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با انجام واکسیناسیون دانش آموزان، از نیمه دوم آبان مدارس به صورت حضوری دایر خواهد شد.

او گفت : شرط حضور دانش آموزان در مدارس دریافت دو دوز واکسن یا انجام هفته‌ای دو بار تست پی سی آر و ارائه آن به مدرسه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان افزود: اگر والدین نسبت به سلامت فرزندانشان حساس هستند و دغدغه تحصیل آن‌ها را دارند باید هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

پروین گفت: با پایان یافتن واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانش اموزان زیر ۱۲ سال نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

او با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار نیروی رسمی و حق التدریسی در آموزش و پرورش استان افزود: تا کنون ۹۲ درصد فرهنگیان استان کرمانشاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.