به همت و ابتکار پلیس راهور سیستان و بلوچستان به منظورکاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی به مناسبت هفته ناجا پویش نه به تصادفات سال ۱۴۰۰ در سطح معابر شهر زاهدان اجرا شد.

 سرهنگ علی نام درست رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  هدف از اجرای این پویش نظم بخشی به عبور و مرور و افزایش انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات در هفته ناجا است که امروز این پویش در تقاطع‌های پرتردد شهر زاهدان اجرا شد.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: دراین برنامه فرهنگی، مأموران راهور با استفاده از راکت ایست پلیس منقوش به "نه به تصادفات سال ۱۴۰۰" خودرو‌های عبوری رامتوقف و به رانندگان آن‌ها یک پک آموزشی ترافیکی شامل بروشور، کتابچه‌های آموزش فرهنگ ترافیک و.. اهداء کردند.

سرهنگ نام درست بیان داشت: این پویش تا پایان هفته ناجا ادامه دارد و هر روز در تقاطع‌ها و معابر پرتردد شهر زاهدان اجرا خواهدشد.

وی ابراز امیدواری کرد درهفته ناجا با مشارکت و همراهی و همدلی شهروندان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش آمار تصادفات و جان باختگان سفر‌های درون شهری باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار