مدیرکل پست خراسان رضوی:

پست مردمی‌ترین سازمان ارتباطی کشور است

مدیرکل پست استان خراسان رضوی گفت: ارائه خدمات متنوع و فراگیر پست را به یکی از مردمی‌ترین سازمان‌های ارتباطی کشور تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیداحمد موسوی مدیرکل پست خراسان رضوی همزمان با ۱۷ مهرماه، روز جهانی پست، در جریان رژه موتوری ناوگان نامه رسان استان گفت: نیروی انسانی ساختار اصلی صنعت پست را تشکیل می‌دهد و اعتماد مردم بـه کارکنان پست، پشتوانه محکم این نهاد محسوب می‌شود و بی شک اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست.

او پست خراسان رضوی را یکی از پنج هاب منطقه‌ای سازمان پست ایران دانست و افزود: این استان جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنعت پست کشور دارد که قرار گرفتن در هاب شرق و شمال شرق کشور، تنها ارائه دهنده خدمات پست خارجه و مستقل از پایتخت و جایگاه دوم در ارسال پستی فروش اقلام اینترنتی از جمله شاخص‌های ویژه آن است.

مدیرکل پست خراسان رضوی شمار واحد‌های پستی استان را ۳۹۵ مورد عنوان کرد و ادامه داد: ۳۶۵ واحد از این تعداد شهری و فعالیت ۲۸۸ واحد نیز در قالب دفاتر پیشخوان شهری و روستایی است.

موسوی بیان کرد: ۲۵۷ نیرو به عنوان موزعان شهری و ۲۱۲ نفر نیز به عنوان موزعان واحد‌های روستایی با اداره کل پست خراسان رضوی همکاری دارند.

مدیرکل پست خراسان رضوی مجموع مرسولات وارده و صادره این استان در ۶ ماهه نخست امسال را حدود ۱۰ میلیون مرسوله عنوان کرد.

پست مردمی‌ترین سازمان ارتباطی کشور است
پست مردمی‌ترین سازمان ارتباطی کشور است
انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.