هم زمان با روز جهانی پست، جمعی از کارکنان اداره پست قم در بیت تاریخی امام راحل حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، باقری منش، مدیرکل پست قم امروز در  حاشیه بازدید و تجدید بیعت تعدادی از کارکنان اداره کل پست استان از بیت تاریخی امام خمینی(ره) و مزار شهدای گمنام گفت: با شیوع بیماری کرونا شاهد افزایش چشمگیر خرید‌های اینترنتی در کشور بوده ایم و اداره کل پست به عنوان بزرگترین شبکه ارتباط فیزیکی نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده است.

او  با اشاره به افزایش ۱۸۰ درصدی خرید‌های اینترنتی در استان  افزود: پارسال  بیش از ۴ میلیون بسته پستی در قم  منتقل شده که حدود ۲۰ درصد از این تعداد مربوط به خرید‌های اینترنتی بوده است.

باقری منش در ادامه از تکمیل طرح جی نف (طرح بروزرسانی نشانی اماکن مسکونی، اداری و تجاری) در شهرقم خبر داد و گفت: در حال حاضر برای بیش از ۹۰ درصد از اماکن شهر قم کدپستی ۱۰ رقمی صادر شده است  و تمامی منازل روستایی استان نیز تا پایان امسال دارای کدپستی ۱۰ رقمی خواهند شد.

مدیرکل پست استان  با اشاره به صدور ۲۸۲ هزار و ۸۰۰ کدپستی در قم گفت: اماکن و محل‌های جدید نیز به صورت مستمر کدپستی دریافت می‌کنند و تنها این اماکن که حدود ۱۰ درصد از ابنیه شهر را تشکیل می‌دهند کدپستی ۱۰ رقمی ندارند.

باقری منش افزود: با راه  اندازی سامانه جئوکد مردم برای دریافت کدپستی ۱۰ رقمی نیازی به مراجعه حضوری به اداره پست ندارند و تنها با وارد کردن شماره تلفن و نشانی خود در تارنمای gnaf.post.ir می‌توانند کدپستی و تاییدیه این کد را دریافت کنند.

گفتنی است: امروز تعدادی از کارکنان اداره پست قم به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست ضمن حضور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و حرم شهدای گمنام واقع در کوه خضر نبی با امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار