حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی از راهیابی ۷۴ نفر از استان ایلام به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در مراسم تجلیل از نفرات برتر مرحله‌ی استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و تجلیل از واقفان خیراندیش، اظهار کرد: بزرگ‌ترین واقفان استان۳۰۰۰ شهیدی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

او با بیان اینکه در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی چهره‌های مختلفی از همه اقشار از جمله مدافعان امنیت، پرستاران، اساتید دانشگاه شرکت کردند، تصریح کرد: این مسابقات در ۱۰ رشته برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات را ۵۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۷۴ نفر از این علاقمندان به مرحله استانی راه یافتند و نفرات برتر استانی در ۲۶ مهر در مرحله کشوری شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی عنوان کرد: از نفرات برتر استانی انتظار داریم که پرچم قرآنی استان را در این مسابقات با شایستگی بالا نگه دارد.

او بیان کرد: افتخار دیگری که در این مسابقات نصیب استان شد این بود که داوران استان داوری مسابقات استانی استان‌های مجاور را با دعوت مسئولان برگزاری مسابقات بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.