معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید کرونا در هرمزگان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نازنین شیبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: طبق جدید‌ترین رنگ بندی کرونا اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشتر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

شیبانی افزود: شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان‌ها کارمندان دستگاه‌های خدمات رسان به صورت کامل و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: همچنین شهرستان‌های سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند که در شرایط آبی، همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند.

شیبانی افزود: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف ۵۰ نفر مجاز هستند.

او  گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع کرونا در استان هستیم، اما باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و دورکاری کارکنان طبق وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها رعایت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به خطرات بیماری کرونا و براساس تصمیماتی که در ستاد‌های ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص دورکاری کارکنان گرفته شده دستگاه‌های اجرایی و ادارات موظفند دورکاری کارکنان، با در اولویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه‌ای را اجرایی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.