ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی در رشته فیزیک کلاسیک گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا از مسابقات آسیایی لبنان دست پر برگردم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی راستگو ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تنها نماینده خراسان رضوی در تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی لبنان هستم؛ برای رسیدن به این جایگاه تلاش فراوان کردم.

او افزود: توانستم در مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته فیزیک کلاسیک در دسته خودم دوم شوم و جواز حضور در مسابقات آسیایی که قرار است۱۹ تا ۲۴ آبانماه امسال در لبنان برگزار میشود را به دست آورم.

ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: سوای بحث فیتنس، این که تنها من از استان در تیم ملی هستم جایگاه بدنسازی و پرورش اندام خراسان را زیر سوال می‌برد.

راستگو که از شیوه انتخاب نفرات برای مسابقات کشوری از سوی کمیته فنی مسابقات استان گلایه‌مند بود، بیان کرد: من خارج از تیم استان در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا کردم به این خاطر که متاسفانه شایسته سالاری در انتخاب نفرات برای اعزام به مسابقات کشوری رنگ باخته است و از دیدگاه من افت بدنسازی استان همین موضوع است و باعث پایین آمدن انگیزه ورزشکار میشود.

او تصریح کرد: ورزش بدنسازی هزینه زیادی دارد و فقط عشق و علاقه باعث شده است این رشته را ادامه دهم.

ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی که از حمایت‌های رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سپاسگزار بود، تاکید کرد: آقای پور آزاد رئیس هیات پیگیر کار‌ها و تمرینات بنده است و همین امر موجب دلگرمی یک ورزشکار می‌شود. از طرف هیات قول پاداش مالی به من داده شده است و قبل از مسابقات اگر به من پرداخت شود بالطبع تاثیر بیشتری خواهد داشت، اگر چه هیچ چشم داشتی به این کمک‌ها ندارم و تنها با توکل به خدا، تلاش خودم و حمایت‌های خانواده توانستم به این جایگاه برسم.

راستگو اظهار کرد:امیدوارم نماینده خوبی برای استان باشم و از مسابقات آسیایی موفق بازگردم.

انتهای پیام//ع. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.