همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح منتخب مستقر در استان در ستاد مرکزی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والسلمین شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم ضمن تجلیل از نقش بسیار ویژه نیرو‌های مسلح در ایجاد امنیت پایدار برای کشور گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت داخلی و آسایش برای جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

امنیت را زیر ساخت اصلی توسعه و اجرای عدالت در کشور دانست و افزود: اجرای عدالت وابسته به وجود امنیت پایدار است که این امر در کشور به شایستگی توسط نیرو‌های مسلح فراهم شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: مولفه اصلی قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم وحضور قوی انان در تمام صحنه هایس اصلی انقلاب است که این امر باعث شکل گیری حاکمیت قوی در کشور شده است.

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان گفت: رویکرد پلیس ایجاد رضایتمندی در مردم با ارائه خدمات شایسته است واین امر با ایجاد فن اوری‌های نوین وهوشمند سازی محقق شده است.

در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، از جمعی از خانواده‌های شهدا و فرماندهان برگزیده نیروی انتظامی تجلیل شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.