فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس امروز در بطن جامعه و مردم در حال انجام ماموریت است و با همه داشته‌ها برای تامین امنیت مردم آماده هر ماموریتی هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: امروز نیروی انتظامی در سایه ولایت در نوک پیکان ماموریت‌ها است و تلاش می‌شود ماموریت‌های نظامی و انتظامی از مرز‌ها تا شهر‌ها با همه فراز و نشیب‌ها به سرانجام برسد.

او افزود: در همه عرصه‌ها و در اجرای فرامین رهبری از همه ارزش‌های نظام پاسداری و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: عرصه‌های اجتماعی، کانون فعالیت دشمنان است، اما با هوشیاری، به دشمنان اجازه هیچ مانوری را نمی‌دهیم.

تقوی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا طی ۲۰ ماه گذشته تهدیداتی وجود داشت، اما پرسنل در این سنگر هم به خوبی ماموریت‌های خود را به انجام رساندند و بیش از ۱۰ نفر از پرسنل در این مدت به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.

او تصریح کرد: نیروی انتظامی در اجرای منویات رهبری در مانور همدلی نیز حضوری فعال داشت و بیش از ۶ مرحله رزمایش همدلی در استان خراسان رضوی اجرا شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: در عرصه انتخابات هم با تلاش نیرو‌های بصیر نظامی و انتظامی در کنار سایر نیروها، حماسه خلق شد.

سردار تقوی اظهار کرد: پلیس استان خراسان رضوی طی یک سال گذشته در بخش خدمات امدادی، انتظامی و قضایی پاسخگوی پنج میلیون تماس تلفنی بود همچنین همچنین طی یک سال گذشته ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و برخورد با اراذل و اوباش نیز با جدیت پیگیری شد.

او افزود: در مرز‌ها نیز با همکاری ارتش و سپاه، به صورت مقتدر حضور داریم و در حفظ امنیت مرز‌ها جانانه ایستاده‌ایم.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.