مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی گفت: خانه عطر رضوی همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول در مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد مشیری مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی گفت: خانه عطر رضوی در مسیر باب الجواد حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شد؛ تا قبل از افتتاح آن، عرضه این محصولات در فروشگاه‌های متعلق به آستان قدس رضوی در اطراف حرم مطهر و غرفه‌هایی در مبادی ورودی شهر مقدس مشهد صورت می‌گرفت و معمولا از تنوع لازم برخوردار نبوده است.

او افزود: از همین رو خانه عطر رضوی به‌عنوان مرکز مشاوره و فروشگاه تخصصی عطر رضوی افتتاح شده و قرار است در همین راستا تا پایان سال ۱۴۰۰، دو شعبه در مشهد مقدس و همچنین شعبه‌هایی در تهران، قم و کیش راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی دسترسی آسان زائران آقا علی‌بن‌موسی الرضا (ع) به تنوع محصولات عطر رضوی را یکی از اهداف افتتاح این مرکز دانست و ادامه داد: ائمه معصومین علیه‌السلام، فضیلت‌ها و خواص فراوانی را برای استفاده از بوی خوش و عطر عنوان و به استفاده از آن سفارش کرده‌اند.

مشیری بیان کرد: در این مجموعه سعی شده تا محصولات عطر رضوی با قیمت و تنوع مناسب و نیز کیفیتی قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی تولید و ذائقه و سلیقه مخاطب در تولید این محصولات در نظر گرفته شود تا زائران عزیز بتوانند این محصول را به عنوان سوغاتی ویژه از مشهد مقدس به ارمغان ببرند.

او درباره تنوع محصولات عرضه شده در خانه عطر رضوی تصریح کرد: تنوع رایحه‌های موجود در این فروشگاه در حال حاضر ۱۵ محصول است که تا پایان امسال تنوع عطر رضوی به ۳۰ رایحه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی  تاکید کرد: امیدواریم با تکیه بر اعتماد مخاطبان عزیز که بیشتر زائران هستند، محصولات عطر رضوی به‌عنوان تولیداتی فاخر در سبد سوغات زائران بارگاه منور امام مهربانی‌ها جایگزین محصولات وارداتی موجود قرار بگیرد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.