طبق اعلام سامانه ماسک از امروز ۸ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بر اساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز شنبه ۱۷ مهر، ۸ شهرستان استان بوشهر در شرایط زرد کرونایی و ۲ شهرستان در شرایط آبی کرونایی خواهند بود.

به این ترتیب جم و کنگان که هفته گذشته آبی بودند این هفته نیز در وضعیت آبی کرونایی هستند.

بوشهر، تنگستان و عسلویه که پیش از این نارنجی بودند به شرایط  زرد تغییر وضعیت داده‌اند و دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی و دیر نیز همچنان در شرایط زرد کرونایی هستند.

مروری بر رنگ‌بندی کرونا در هفته‌های اخیر نشان می‌‎دهد، از ۱۶ مرداد همه شهرستان‌های استان در شرایط قرمز یا خیلی پرخطر قرار داشتند، سپس از شنبه ۶ شهریور، ۴ شهرستان شامل دشتی، دیر، دیلم و عسلویه از وضعیت قرمز کرونایی در آمدند و شرایطشان نارنجی شد.


بیشتر بخوانید


گناوه نیز از شنبه ۱۳ شهریور به رنگ نارنجی درآمد.

از ۲۰ شهریور همه ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط نارنجی کرونایی بودند.

از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر وضعیت کرونایی ۵ شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان، دیر وجم زرد و ۵ شهرستان بوشهر، تنگستان، دشتی، عسلویه نارنجی اعلام شده بود.

از ۱۰ تا ۱۶ مهر، جم و کنگان در وضعیت آبی، بوشهر، تنگستان و عسلویه نارنجی و دیلم، گناوه، دشتستان، دشتی و دیر در وضعیت زرد کرونایی بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.