۲ فرنگی کار کشورمان نسبت به کسب مدال برنز خود در رقابت‌های جهانی نروژ ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی گرایی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی در نروژ اظهار داشت: خوشحالم توانستم با مدال برنز دل مردم را شاد کنم.

وی تصریح کرد: دوست داشتم کشتی را برنده شوم و بیشتر از آن دوست داشتم هر چه سریعتر تمام کنم تا پیش محمدرضا بروم و به او کمک کنم که کمربند را بگیرد، چون در کلکسیون ما جای همین کمربند خالیست. مطمئن باشید او در این مسابقات طلا می‌گیرد همان طور که قبل از المپیک گفتم محمدرضا طلا می‌گیرد اینجا هم می‌گویم.

پژمان پشتام که در روز دوم مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ به مدال برنز رسید پس از موفقیت در این پیکار‌ها گفت: جواب اعتماد محمد بنا و کادر فنی را با کسب مدال در یک وزن بالاتر دادم. از همه مردم که ما را دعا کردند تا تیم نتیجه بگیرد ممنونم و دست تک تک عزیزان را می‌بوسم.

پشتام خاطرنشان کرد: در این یک سال سختی زیاد کشیدم و مادرم را از دست دادم. در اینجا مدال برنز جهان را به روح مادرم تقدیم می‌کنم.

مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های ۱۵ و ۱۶ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد و در پایان محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز به عنوان پنجم رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار