پور قیومی گفت: مجموعه شهرستان اشکذر در تلاش برای راه اندازی ۶۰ مسجد غیرفعال این شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، پور قیومی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در اشکذر ۱۰۰ مسجد وجود دارد که از این تعداد ۴۰ مسجد فعال هستند.

او با اشاره به اهمیت مساجد در جامعه گفت: حضور اعضای شورای شهر در مساجد و شنیدن حرف شهروندان ضروری است و می‌تواند باعث پیشرفت روز افزون شهر و کاهش مشکلات مردم شود.

پورقیومی با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت مساجد و حسینیه‌ها گفت: مجموعه شهرستان در حال تلاش برای راه اندازی ۶۰ مسجد غیر فعال دیگر است.

او تصریح کرد: از اعضای شورای شهر درخواست می‌کنم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در پارک‌های بزرگ شهر همچنین پارک بانوان اجرا کنند.

پورقیومی اظهار داشت: نباید از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در پارک‌های اشکذر غفلت کرد همچنین می‌توان برگزاری جلسات عمومی، پرسش و پاسخ در زمینه‌های فقهی، حقوقی، علمی و تربیت دینی فرزندان در دستور کار قرار داد.

او با بیان اینکه اعضای شورای شهر آثار و خاطرات شهدای کارمند، دانشجو و دانش آموز را جمع آوری و بازگو کنند، اظهارداشت: جای خالی تمثال مطهر شهدا، یادمان چهره‌های ماندگار، عالمان و دانشمندان در سطح شهر احساس می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.