رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از سوء قصد جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شامگاه پنجشنبه افرادی ناشناس با سوء قصد به جان بهروز رستمی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، با ضربات متعدد چاقو او را مجروح کرده و از محل متواری شدند.

خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمانی رئیس کانون مناسب و مساعد است.

دادستان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به حادثه سوء قصد چند جوان به جان رئیس کانون وکلای استان را داد.

شهرام کرمی بااشاره به حادثه شامگاه دیروز (۱۵ مهر) برای رئیس کانون وکلای استان، گفت: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با بهروز رستمی-رئیس کانون وکلای کرمانشاه- تماس گرفته و ضمن دلجویی از ایشان شرح ماوقع حادثه را جویا شدم.

او افزود: طبق اظهارات رئیس کانون وکلای استان، شامگاه دیروز (پنجشنبه) در محله نوبهار کرمانشاه چند جوان از او تقاضا می‌کنند، تلفن همراه خود را در اختیارشان قرار دهد تا تماس تلفنی داشته باشند.

دادستان کرمانشاه افزود: به محض این درخواست، آن چند جوان با ضربات مشت و لگد و سلاح سرد چاقو به او حمله می‌کنند.

کرمی افزود: مهاجمین سپس ضمن سرقت گوشی از محل متواری می‌شوند و رستمی هم به بیمارستان منتقل شده که خوشبختانه در حال حاضر حالشان مساعد است.

دادستان کرمانشاه از تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمین خبرداد و گفت: باتوجه به حساسیت موضوع فردا (شنبه) نشستی را با حضور رئیس کل دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد.

او با تاکید بر برخورد شدید و قاطع با عاملین این حادثه، گفت: مخلین امنیت بدانند دستگاه قضایی استان با آن‌ها برخورد عبرت آموز خواهد کرد ومجرجین خطرناک در چنگال قانون از هیچگونه ارفاقی برخوردار نخواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۷:۴۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
اگر شغلی با ریسک بالا دارید که همیشه ممکنه مورد حمله زورگیرها قرار بگیرید، مثل پزشکان، وکلا، طلا فروشها، عتیقه فروشها و خیلی مشاغل دیگه که زورگیرها میتوانند تنهایی خفتشون کنند یا حتی مشاغلی مثل رانندگی تاکسیهای اینترنتی و فرودگاه که خودروهای گران ‌قیمت دارند و ممکنه وسط راه قمه را بذارن روی پهلوشون و بگن پیاده شو، توصیه میکنیم تیشرت ضد قمه را زیر لباستون بپوشید که هم فرصت دفاع و هم فرصت فرار به شما میده بدون اینکه پاره پوره بشید چون حتی اگر کشته نشید و بیمه هم تمام هزینه های درمان و جراحی و حتی اموال زورگیری شده را پرداخت کنه، نه تنها هرگز دوباره به سلامت روزهای قبل از جراحی نخواهید شد بلکه مثلا در مورد سرقت خودرو هم بیست درصد فرانشیز از خسارت کسر میکنند که برای یک ماشین پونصد میلیونی میشه یکصد میلیون و این ضرر، جدا از ضرر افزایش قیمت خودرو نسبت به قیمت روز بیمه کردن خودرو هستش که خسارت را خیلی بالاتر میبره، ضمت اینکه ارزش کیف پول و چیزای دیگه که با تهدید قمه از شما سرقت میکنند جای خودشو داره و به این دلیل باید قبل از اینکه دیر بشه پوشیدن تیشرت ضد قمه را در اولویت زندگی خودتون قرار بدید.