رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۷ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش نیرو‌های عملیاتی ختم به خیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۷ عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: حریق پژو ۴۰۵ در منطقه کیانشهر خیابان مریم ۸ و منزل مسکونی در منطقه سپیدار خیابان ۳ که به علت بازی پسربچه ۹ ساله با مواد اشتعالزا رخ داده بود، اطفاء شدند.

او افزود: مهار آتش سوزی در مغازه مشاور املاک در منطقه آریاشهر، مغازه تجاری در منطقه کانتکس به علت اتصال برق، قسمتی از کابین لوکوموتیو در مسیر جاده اهواز-خرمشهر به علت آتش گرفتن دیزل قطار بر اثر اتصال کابل و نیزار و درختان ابتدای جاده دغاغله از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور به شمار می‌روند.

قنبری با اشاره به نجات ۲ مرد و ۳ زن مصدوم در حادثه تصادف ۲ دستگاه نیسان و تویوتا ون در مسیر بلوار نفت بیان داشت: سقوط سرکش ایوان منزل بر روی نیسان در حیاط منزل مسکونی منجر به مصدوم شدن ۳ نفر از ساکنان منزل شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی مصدومان را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق سه راه فرودگاه، کمپلو، منازل ۲۰۰ واحدی نفت و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در مناطق باهنر، فرهنگ شهر، کوی نبوت، صد دستگاه، کیانشهر ۱۰ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.