محمد رضا مختاری به دیدار رده بندی وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که در دیدار نیمه نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم محمد رضا مختاری مقابل مالخاز آمویان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب شد و به رده بندی رسید.

مختاری برای رسیدن به نیمه نهایی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر کریستوف بورگر از اتریش را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد جی یول لی از کره جنوبی را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر اولوو غنی زاده از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن ولاسوف، گرایی برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
همه شون را دوست داریم برادران گرایی هم , .
یکبار دیگر فن نردبان
Germany
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
ياد گذارش اقاي سلامي افتادم كه وقتي جردن امريكايي برديم رفته بود كشتي رو سياسي كرده بود ميگفت مشت زديم تو دهن امريكا الان يعني ما مشت خورديم ؟ ورزش برد و باخت داره ديگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
خدا قوت قهرمانان چه با مدال چه بی مدال شما قهرمان هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
زحمت خودشون رو کشیدن
آخرین اخبار