سردار مرادحاجتی گفت: مردم شجاع و فداکار ایران اسلامی و خطه ولایتمدار خوزستان معنای واقعی و اصلی ملت امام حسین (ع) و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «عبدالله موسوی» از شهدای تازه تفحص شده در منطقه مجنون هورالعظیم که امروز در شهر قلعه تل از توابع شهرستان باغملک برگزار شد، گفت: ادامه دادن راه شهدا بازکردن مسیر پیش روی انقلاب و بزرگترین سلاح و رسانه مقابله با هجمه‌های دشمنان تبلیغ راه شهدا است.

او افزود: ارادت مردم به شهیدی که پس از ۳۸ سال به شهر و زادگاهش برگشته نشانه وفاداری این ملت به راه و مسیر شهدا است و سیلی محکمی به گوش دشمنانی که هنوز هم گوشه‌ای از حماسه‌های این مردم را نشناخته اند.

سردار مرادحاجتی اظهار داشت: هر چه قدرشناسی و خوبی است مال شما مردم است و هر چه کم کاری و غفلت است از ما و دیگر مسئولین است و ما همیشه نسبت به مردم عقب ماندیم و این ملت به معنای واقعی ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت هستند.

شهید «عبدالله موسوی» در اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اکنون باگذشت ۳۸ سال، با شناسایی هویت شهید موسوی و دو همرزم دیگرش، شهیدان خونی و محمدی لندی، شهر‌های مختلف استان خوزستان از جمله قلعه تل عطرآگین شدند و مردم با آرمان‌های این شهیدان میثاق دیگری بستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار