افضلی با اشاره به برگزاری دوازدهمین گردهمایی شعر سیمرغ، گفت: در این مراسم از ۲ مجموعه شعری با عنوان روزنامه باطله و عابر بانک رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منوچهر افضلی، رییس انجمن شعر قلم کرمان گفت: ۲۰ مهرماه ،روز یادبود حافظ شیرین سخن است و برگزاری گردهمایی شعر سیمرغ، طبق روال سال‌های گذشته در این روز انجام می‌شود.

او  به برگزاری یازده دوره از این گردهمایی شعری طی سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: امسال همزمان با روز حافظ قصد داریم از ۲ مجموعه شعر انجمن با عنوان روزنامه باطله و عابر بانک رونمایی کنیم.

افضلی با اشاره به اینکه این گردهمایی شعر با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این گردهمایی شعر که با حضور شاعران استان کرمان برپا می شد با قرائت اشعار و اجرای موسیقی همراه خواهد بود.

او بیان کرد: این گردهمایی شعر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به میزبانی کانون اندیشه کرمان برگزار می‌شود.

رییس انجمن شعر قلم کرمان گفت: انجمن شعر قلم کرمان، محلی برای کشف استعداد‌های شعری جوانان استان کرمان است و خوشبختانه آثار چاپ شده زیادی از اعضای انجمن را به بازار کتاب ارائه کرده است.

کتاب‌های عابربانک و روزنامه باطله که قرار است در این جشنواره شعری رونمایی شوند از آثار منوچهر افضلی، رییس انجمن شعر قلم هستند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار