براساس امار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۶ هزار واکسن تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ( ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۴۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۱۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۱۶۹ هزار و ۹۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۵ هزار و ۵۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۶۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تا کنون ۴۳ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۹۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۷ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۳۰۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۱ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۰۲ دُز رسید و در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۶ هزار و ۴۵۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
من که واکسن نمیزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
مردم گیر جه مسؤلین، نادانی افتادند!؟!
چراخبری ازواکسیناسیون درکشورهای همسایه، مثل عراق دررسانه داده نمی شه!؟! یعنی عراقی ها همه سالم وهمه دررفت وآمد به حرم ومساجد هستند!!! وخبری ازکرونا نیست!؟! تا ایرانیان انجا برن وبعد از برگشت روانه بیمارستانها شود وموج های بعدی کرونا؟!؟ این چه برنامه وسیاستی ست که مردم ایران رابه آن گرفتار کردید!؟؟ تازه آمار مرده های ماهانه راهم جز مرگ ومیر کرونا محاسبه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
فریدونشهر
۱۷:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چرا برکت دیگه نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
بخاطر معاهده‌ی ننگین کوواکس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
ما رفتیم مرکز واکسن ورزشگاه تختی آسترازنکا داشت زدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
یعنی میشه هم کرونا از بین بره هم سازنده اش
آخرین اخبار