معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال در کانون به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

بهرام یارزاده دهکردی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال خوزستانی می‌توانند در روز‌های ۱۶ و ۱۷ مهرماه با مراجعه حضوری به مراکز کانون در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی و مراجعه غیرحضوری در شهر‌های قرمز و نارنجی یا مراجعه به سایت khz.kpf.ir نسبت به ثبت‌نام و عضویت خود در کانون اقدام کنند.

او افزود: در هفته‌ ملی کودک سال ۱۴۰۰، مراکز کانون به‌صورت حضوری و مجازی با بیش از ۳۵۰ ویژه برنامه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی در خوزستان این هفته را گرامی خواهند داشت.

یارزاده دهکردی اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان محیط زیست و دادگستری استان خوزستان از روز ۱۶ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ مهرماه ادامه خواهد یافت.

روز‌های هفته ملی کودک فرصتی برای آگاهی‌بخشی به والدین و مربیان است و بر این اساس ۱۶ تا ۲۲ مهرماه به ترتیب روز «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باور‌های دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» اختصاص دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.