روز پنجشنبه، تجمع عزاداران، از مسافت تیردوقلو تا میدان قیام با حضور گروه‌های مردمی و هیئات عزاداری برگزار و در این ویژه‌برنامه‌ها مراسم دمامه‌زنی و نمایش تعزیه در میدان قیام برپا شد.

علی محمدسعادتی، شهردار منطقه ۱۲ تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام رضا در این منطقه گفت:برنامه امروز، ویژه برنامه روز شهادت امام رضا و ایام سوگواری آخرصفر است.در این دوماه سفره مهمانی و سوگواری اهل بیت گشوده بوده و امروز،آخرین روز این مهمانی است.

وی افزود:بلوار قیام،از موقعیت ها و معابری است که در محله ی مذهبی این منطقه قرار دارد که خوشبختانه در این سال ها،این فضا مناسب سازی شده است و با در نظر گرفتن این مناسب سازی،بهتر دیدیم که مراسم عزاداری امروز را در این موقعیت شهری برگزار کنیم.

سعادتی در ادامه گفت:تلاش ما بر این است که،با همت شورایاران و معتمدان محلی و هیأت ها،سوگواری امام رضا را در این فضا نهادینه کنیم و این برنامه ای باشد که سال های آینده هم انشالله تداوم و رونق پیدا کند و این برنامه در تهران برای مراسم سوگواری  ۳۰صفر انشالله مشخص و بارز شود. از همه عزیزان و دست اندکاران و معتمدینی که در این زمینه همکاری داشتند، تشکر دارم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار