مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با افزایش پهنای باند اینترنت خانگی در مخابرات شادگان، شبکه ارتباطی در این شهرستان توسعه و ارتقاء یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پروژه توسعه و ارتقای سرعت اینترنت خانگی Adsl مشترکان در شادگان با نصب تجهیزات و افزایش یک گیگابایت جدید بر بستر فیبر نوری و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقای کیفیت با توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های مخابراتی با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه دیتا انجام شد.

او افزود: با اجرای این عملیات و ارتقای پهنای باند تا ۲ گیگابایت باعث افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتای مشترکان تلفن ثابت در شهرستان شادگان شد و مشترکان اینترنت adsl خانگی از سرعت قابل توجه و کیفیت بیشتری برخوردار شدند.

فلاح زاده اظهار داشت: مخابرات منطقه خوزستان به منظور ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشترکان از آغاز تدریس به صورت آنلاین در مدارس و مراکز آموزشی و با بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود و با سرمایه گذاری‌های لازم نسبت به ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی اقدامات چشمگیری در سطح استان انجام داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.