ورزش رمز ارتقاء سلامت عمومی و نشاط اجتماعی

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان ورزش را پدیده‌ای فرهنگی دانست و گفت: ارتقاء سلامت عمومی و افزایش نشاط اجتماعی با ورزش کردن میسر می‌شود.

ساسان زکی پور، رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت بدنی با حضور اعضای این انجمن گفت: ورزش رمز سلامتی است و توجه به آن تندرستی، پویایی و نشاط اجتماعی را برای همه به دنبال خواهد داشت.

او با بیان اینکه ورزش به عنوان پدیده اجتماعی-فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروزی دارد، افزود: ورزش کردن و توسعه آن در جامعه سبب ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی می‌شود، به همین دلیل هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

زکی پور با تاکید بر اهمیت هماهنگی و برنامه ریزی برای هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این هفته پیش بینی کرده ایم که ان شاءالله در هفته تربیت بدنی با همکاری مسئولان کمیته‌های زیر مجموعه در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.