فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی جان باختن ۵ تن از مرزبانان غیور ناجا، در حادثه تلخ رانندگی یکی از محور‌های جنوبی استان را به تمامی همرزمان و به ویژه خانواده‌های محترم آن عزیزان از دست رفته تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با صدور پیامی جان باختن ۵ تن از مرزبانان غیور ناجا، در حادثه تلخ رانندگی یکی از محور‌های جنوبی استان را به تمامی همرزمان و به ویژه خانواده‌های محترم آن عزیزان از دست رفته تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ.

درگذشت نابهنگام ۵ تن از کارکنان غیور مرزبانی استان، چنان سنگین و جانسور است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

این دلاور مردان جان برکف ناجا، با ره توشه‌ای از خدمت و تلاش صادقانه در مسیر دفاع از ارزش‌ها و امنیت این مرزو بوم روز گذشته و طی یک حادثه درد ناک رانندگی ندای حق را لبیک گفتند.

اینجانب این ضایعه جانگداز را به بازماندگان و خانواده‌های محترم جان باختگان و تمامی همرزمانشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات را از درگاه ایزد منان طلب می‌کنم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار