رسانه‌های آمریکایی از زخمی شدن شماری بر اثر تیراندازی در دبیرستانی در ایالت تگزاس این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از آر تی، رسانه‌های آمریکایی از وقوع یک تیراندازی در دبیرستانی در شهر آرلینگتون واقع در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.

بر اساس این گزارش پلیس اعلام کرده است در حال تحقیق در مورد تیراندازی در دبیرستان «تیمبرویو» (Timberview) در ایالت تگزاس است. این در حالی است که گزارش‌ها از تیرخوردن شماری در این حادثه حکایت دارد.

پلیس آرلینگتون اعلام کرد: ما در مکان تیراندازی در دبیرستان تیمبرویو هستیم. ما در حال جستجوی روشمند (فرد تیرانداز) هستیم.

رسانه‌های آمریکایی به نقل از برخی منابع در پلیس اعلام کرده اند ۴ نفر بر اثر این حادثه مجروح شده اند. همچنین رسانه‌های آمریکایی، تصاویری را از این تیراندازی منتشر کرده اند.

همچنین شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرد: یک جوان ۱۸ ساله در داخل دبیرستان تیمبرویو منسفیلد در آرلینگتون در ایالت تگزاس آتش گشود و چهار نفر را قبل از فرار مجروح کرد.

سه نفر از این چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند و فرد دیگر از رفتن به بیمارستان خودداری کرد.

به گفته پلیس، دست کم چهار نفر صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی در جریان تیراندازی در دبیرستان تیمبرویو در آرلینگتون مجروح شدند. پلیس آرلینگتون اعلام کرد میان دانش آموزان در طبقه دوم این مدرسه درگیری رخ داد که در پی آن، یکی از دانش آموزان اسلحه خود را بیرون کشید.

بنا بر اعلام شبکه ان بی سی، این دانش آموز «تیموتی جورج سیمپکینز» (Timothy George Simpkins) ۱۸ ساله است که در حال حاضر آزاد و مسلح بوده و خطرناک تلقی می‌شود.

وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در تگزاس آمریکا+ فیلم

دانش آموز تیرانداز

این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک بر اساس آخرین گزارش‌ها به نقل از پلیس آرلینگتون از بازداشت فرد مظنون خبر داد.

گفتنی است پلیس فلوریدا آمریکا نیز روز یکشنبه نیز اعلام کرد که در پی حمله‌ای خشونت آمیز، مردی ۳۹ ساله با چاقو و چوب بیس بال ۴ همکار خود را کشت.

به گفته مقامات کلانتری شهر پولک، شاون رانین، روز جمعه با سرپرست خود درگیر شده و پس از ضرب و شتم از محل کار خود فرار کرده است. او به خانه‌ای که به صورت مشترک با همکارانش زندگی می‌کرده برگشته و یکی از همکارانش را در هنگام خواب، همکار دیگرش را در ایوان جلویی ساختمان و قربانی دیگر را پس از تعقیب و گریز در خیابان با چوب بیس بال به کام مرگ فرستاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
بازم سیاه پوست. این ع چرا هر جا هستن جرم و جنایت همراشون میره...
آخرین اخبار