فرماندار تایباد گفت: بر اساس برآوردهای اولیه در آتش سوزی مرز دوغارون، ۲۵ میلیارد تومان به چهار کامیون خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران تایباد گفت: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که ۲۵ میلیارد تومان خسارت به سه دستگاه کامیون افغانستانی و یک دستگاه کامیون ایرانی با بار متفرقه وارد شده است.

او با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: از زمان وقوع حادثه آتش سوزی با تشکیل ستاد مدیریت بحران جهت جلوگیری از سرایت آتش به دیگر کامیون‌ها و بخش‌های مرز دوغارون، دستور خروج امن ناوگان تجاری از پایانه مرزی دوغارون صادر شد و حدود ۵۰ دستگاه خودرو به سرعت از محوطه پایانه مرزی خارج شدند و عملیات اطفاء حریق با سرعت آغاز شد و در نیمه شب سه شنبه به پایان رسید.


بیشتر بخوانید

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران تایباد ادامه داد: استقرار ایستگاه آتش نشانی در پایانه مرزی دوغارون با دو دستگاه آتش نشانی در دست اقدام است که یک دستگاه آن خریداری شده و بزودی مستقر خواهد شد و فرایند خرید دستگاه دوم نیز در حال انجام است.

سیاح بیان کرد: تجهیز و ارتقاء ایستگاه آتش نشانی تایباد به سازمان از مهم‌ترین اولویت‌ها است که در حال پیگیری می‌باشد و این آتش سوزی در حالی رخ داده است که در آتش سوزی ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ گمرک اسلام قلعه، قول ارتقاء ایستگاه آتش نشانی تایباد داده شده بود.



انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.