عملیات اجرایی کتابخانه خیری روستای چلوان در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد فرهادی سرپرست امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز عملیات عمرانی کتابخانه خیری روستای چلوان شهرستان سامان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و اعضای خانواده شهدای روستا‌های چلوان و چم زین برگزار شد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کتابخانه خیری شهدای روستای چلوان گفت: خانواده شهید صدیقی هزینه کامل ساخت این مرکز فرهنگی را تقبل کرده‌اند.

او افزود: این کتابخانه در زمین اهدایی به مساحت ۱۷۱ مترمربع و در ۲ طبقه ساخته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فرهادی با بیان اینکه خانواده شهید صدیقی در اقدامی خیرخواهانه، هزینه‌های کامل اجرای این کتابخانه را پرداخت می‌کنند، اضافه کرد: این خانواده خیراندیش پیش از این نیز برای ایجاد کتابخانه شهید جعفرزاده شهر سامان به صورت مشارکتی اقدام کردند.

او ادامه داد: عملیات ساخت کتابخانه خیری روستای چلوان تا یک سال آینده به پایان برسد که پس از بهره‌برداری از این مرکز فرهنگی، اقدام برای تجهیز و تامین نیروی انسانی از طرف امور کتابخانه‌های عمومی استان انجام خواهد شد.

فرهادی در ادامه به افتتاح پیشخوان کتابخانه‌های عمومی روستای چم‌چنگ از توابع شهرستان سامان همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در آبان امسال اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کتابخانه عمومی شهر هوره نیز در دستور کار قرار دارد و مردم این شهر تا سال آینده از خدمات کتابخانه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

او گفت: یک قطعه زمین خیری برای احداث یک کتابخانه عمومی جدید در سامان در نظر گرفته شده است که پیگیری روند اجرایی آن نیاز به کارشناسی و انجام مراحل قانونی دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار