دهقانی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز وقت خود را صرف خدمت رسانی و امنیت مردم می‌کند، گفت: امروزه پلیس مقتدر، امنیت و آرامش روانی را برای جامعه به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در نشست قضایی و دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی یک سازمان انقلابی و مقتدر است که با تمام توان در تابعیت فرمانده معظم کل قوی و سربازان ولایت هستند.

او  بابیان اینکه، پلیس مقتدر، امنیت و آرامش را برای آحاد جامعه به ارمغان آورده است، بیان داشت: موفقیت در اجرای ماموریت‌های بزرگ، نتیجه همراهی و حضور فرماندهان با صلابت در کنار سایر کارکنان است، که الحمدالله این مهم در انتظامی استان ایلام کاملا مشهود و نمایان است.

دهقانی ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی استان، اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی در کنار دستگاه‌های قضایی کشور در ایجاد نظم، امنیت و افزایش قانونمندی شهروندان گام‌های بسیار موثری برداشته که ثمره آن کاهش وقوع جرائم است.

او اعلام کرد: پلیس به تنهایی نمی‌تواند، در تولید و نگهداشت امنیت نقش اساسی را ایفا کند، بلکه همه آحاد مردم و دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظف هستند برای ارتقاء امنیت جامعه به نیروی انتظامی کمک کنند.

رئیس کل دادگستری، در خاتمه، با بیان اینکه پلیس اولین نهادی است که در صحنه‌های مختلف حضور دارد، عنوان کرد: رعایت حقوق شهروندی اساس اعتماد شهروندان به پلیس و در نتیجه آن اقتدار این سازمان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.