رییس هیات سوارکاری خوزستان از برگزاری مسابقات قهرمانی کورس کشوری در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی کورس کشور از اواخر آذرماه امسال آغاز و به مدت هشت هفته ادامه خواهد داشت و در صورتی که شرایط مناسب باشد تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز از ستاد استانی کرونا این رقابت‌ها با حضور تماشاگر و رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

او افزود: پیش از شروع پاندمی کرونا، این مسابقات با شور و هیجان خاصی برگزار می‌شد و استقبال بسیار خوبی از مسابقات به عمل می‌آمد که امیدواریم با ریشه کنی کرونا بار دیگر شاهد استقبال علاقه‌مندان از مسابقات سوارکاری باشیم.

برون بیان داشت: مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب  با رعایت اصول بهداشتی، آذرماه در شهرستان شوشتر که یکی از قطب‌های پرورش اسب اصیل عرب در کشور است برگزار می‌شود و در بهمن ماه امسال میزبان مسابقات اسب‌های عرب وارداتی قهرمانی کشور (ایکائو) در اهواز هستیم همچنین ۲ مسابقه استقامت قهرمانی کشور در بهمن ماه برگزار می‌شود که احتمالا اهواز میزبان این رقابت‌ها است. 

رییس هیات سوارکاری خوزستان ادامه داد: در خوزستان حدود هفت هزار راس اسب اصیل وجود دارد و از اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم در برگزاری این مسابقات همچون گذشته ما را یاری کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار