مدیر سینما‌های مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان گفت: پردیس سینمایی قدس همدان برای تجهیز نیازمند اعتبار است که به زودی نسبت به تجهیز آن اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شرفی مدیر سینما‌های مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان با بیان اینکه طرح پردیس سینما قدس همچنان در حال بازسازی است گفت: در حال حاضر پروژه در حال اجرای نماست که تایید نمای آن را بعد از هشت ماه از میراث فرهنگی گرفتیم.

او با بیان اینکه نمای سینما از آجر قزاقی و برگرفته از معماری و بافت تاریخی همدان است گفت: در کار‌های داخلی هم در حال روکش و نازک‌کاری هستیم و کف‌پوش سالن‌ها در حال اجراست.

مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز حوزه همدان گفت: این سینما در چهار سالن که یکی با ظرفیت ۲۶۰ نفره، یک سالن ۱۰۰ نفره و دو سالن ۵۰ نفره طراحی شده و از این پس قابلیت میزبانی از بسیاری از علاقمندان به سینما را دارد.

شرفی با تا‌کید بر اینکه برای کار‌های عمرانی ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم افزود: برای تجهیزات هر سالن هم ۲ میلیارد تومان لازم است که امیدواریم با کمک دستگاه‌های مختلف تامین شود.

او با تاکید بر اینکه امیدواریم پردیس سینمایی قدس هرچه زودتر افتتاح شود افزود: اداره‌کل ارشاد تاکنون حمایت معنوی زیادی داشته، اما امیدواریم در حمایت ریالی و خرید تجهیزات سینمایی نیز کمک کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.