پیکر ۲ شهید گیلانی تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح فردا پس از تشییع در رشت به زادگاهشان بازمی گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اعلام کرد: هویت شهیدان سیدفاضل مدنی و محمود حسرتی از شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس شناسایی شده است.

پیکر‌های مطهر این شهدای والامقام که به تازگی تفحص شده است، به زادگاهشان در شهرستان‌های آستانه اشرفیه و ماسال بازمی گردد.

بازگشت به وطن پس از ۳۹ سال

شهید سید فاضل مدنی پس از ۳۹ سال به تازگی در خرمشهر تفحص و شناسایی شده است.

او سال ۱۳۴۱ در کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه متولد و ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس و در شهر خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مراسم وداع با این شهید دوران دفاع مقدس ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه ۱۴ مهر ماه) در حرم سید جلال الدین اشرف و سپس بعد از نماز مغرب و عشا در بندر کیاشهر برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهید فردا (پنج شنبه ۱۵ مهر ماه) همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و در زادگاهش بندر کیاشهر به خاک سپرده می‌شود.

شناسایی و بازگشت پیکر ۲ شهید گیلانی دوران دفاع مقدس

پایان ۴۱ سال چشم انتظاری

پیکر شهید مفقودالاثر محمود حسرتی نیز پس از ۴۱ سال در عملیات تفحص اخیر در مناطق جنگی شناسایی شد.

شهید حسرتی سال ۱۳۵۹ در ۲۰ سالگی در مبارزه با گروهک‌های منحرف در بانه کردستان به شهادت رسید و نخستین شهید شهرستان ماسال شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار هم فردا (پنج شنبه ۱۵ مهر ماه) در شهرستان ماسال و زادگاهش انجام می‌شود.

پیکر شهیدان تازه تفحص شده فردا در رشت تشییع می‌شود

علی مرزبند، مسئول امور ایثارگران سپاه قدس گیلان هم گفت: پیکر مطهر شهیدان تازه تفحص شده ساعت ۸:۳۰ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه رشت تا میدان فرهنگ این شهر با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی تشییع خواهد شد.

او افزود: پیکر مطهر شهیدان سیدفاضل مدنی و محمود حسرتی پس از تشییع در رشت برای خاکسپاری به زادگاهشان در آستانه اشرفیه و ماسال و انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.