مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال برای ۷۵ هزار و ۲۳۸ خانوار تحت حمایت این نهاد کمک معیشت پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به حمایت از ۸۳ هزار خانوار نیازمند،گفت: در ۶ ماهه  نخست امسال، برای ۷۵ هزار و ۲۳۸ خانوار تحت حمایت این نهاد مبلغ ۲۱۶ میلیارد تومان کمک معیشت پرداخت شده است.

او با اشاره افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری افزود: یکی از الویت‌های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد، تامین حداقل نیاز‌های معیشتی خانواده هاست.

بابایی گفت: براین اساس سرانه مستمری خانواده‌های یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزارتومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر یک میلیون و ۱۰۰ هزارتومان است که به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

او گفت: کمیته امداد، برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیر ارائه می‌دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.