شنبه ۱۷ مهر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه دوم (تابستان) ۱۴۰۰ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند، اما با توجه به اینکه روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه، مصادف با شهادت امام رضا (ع) و تعطیل رسمی است، بنابراین آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه دوم (تابستان) ۱۴۰۰ روز شنبه ۱۷ مهرماه خواهد بود.

حوائج افزود: مؤدیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان ۱۴۰۰ را تا پایان مهلت مقرر ارائه نکنند، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

او اضافه کرد: مؤدیان می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در ادامه گفت: امکان صدور قبوض الکترونیکی نقدی با شناسه واریز ۳۰ رقمی نیز در سامانه مالیات بر ارزش افزوده از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۱ برای مودیان فراهم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.