ایرپاد اپل از به روزرسانی سیستم عامل Find My پشتیبانی می‌کند

به تازگی شرکت اپل به عنوان غول فناوری از پشتیبانی Find My برای ایرپادهای خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از gizmochina؛ به تازگی، شرکت اپل یک به روزرسانی سیستم عامل جدید برای AirPods Pro و همچنین AirPods Max ارائه کرده که در صورت عدم استفاده از محصولات، با کمک برنامه Find My ، از این ایرپادها پشتیبانی می‌کند.

براساس گزارش‌ها، به روزرسانی ایرپادهای اپل قرار بود همزمان با سیستم عامل ios15 معرفی شود اما به دلایلی این قابلیت با تاخیر به بازار  عرضه شد. گفته شده، با به روزرسانی سیستم عامل جدید، مدل‌های AirPods در داخل برنامه Find My از جمله موقعیت مکانی دقیق، رابط کاربری جدید Nearby Finding، حالت از دست رفته و قابلیت دریافت اعلانات در هنگام جا گذاشتن هدفون برخوردار می‌شوند.

به روزرسانی سیستم عامل ایرپاد

براساس گزارش‌ها، یک رابط کاربری Find Nearby شبیه AirTag وجود دارد، اما با توجه به اینکه محصولات دارای تراشه‌های U۱ نصب نشده اند، این ویژگی به اندازه AirTag دقیق نیست. اما اعلان‌های روی صفحه بسته به نزدیکی شما وضعیت‌هایی مانند دور، نزدیک یا "اینجا" را نشان می‌دهد.

نحوه به روزرسانی سیستم عامل ایرپاد به چه صورت است؟

براساس گزارش‌ها قبل از استفاده ، باید AirPods خود را  به روز کنید. این یک فرآیند ساده نیست، زیرا باید ایرپاد‌های شارژ شده را در کیس و سپس آن را در نزدیکی یک تلفن متصل قرار دهید. برای بررسی نسخه سیستم عامل AirPods خود،  ابتدا باید به تنظیمات iPhone/iPad خود رفته و سپس روی گزینه About کلیک کرده و در آخر بر روی گزینه General ضربه بزنید. در آنجا، AirPods را انتخاب کنید و گزینه‌ای با عنوان "نسخه سیستم عامل" مشاهده خواهید کرد. گفته شده، نسخه جدید سیستم عامل با پشتیبانی از Find My ۴A۴۰۰ است.

شایان ذکر است، افزودن AirPods Pro و AirPods Max در شبکه Find My به این معنی است که آن‌ها اکنون پیغام پیوسته بلوتوث را ارسال می‌کنند. هنگامی که سایر دستگاه‌های اپل در منطقه هستند، می‌توانند این سیگنال را تشخیص داده و آن را به شبکه Find My گزارش دهند و مکان آن را روی نقشه مالک قرار دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار