به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر اشتری، مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرج به درخواست حجتالاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در خصوص مشخص شدن مبنای واگذاری آگهیها و مساعدتهای شهرداری به رسانهها اشاره کرد و گفت: برای واگذاری آگهی به نشریات مواردی ازجمله رتبهبندی، میزان توزیع کشوری و اهمیت موضوع مورد آگهی موردنظر است.
او ضمن تقدیر از دغدغه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در این خصوص، افزود: برای توزیع عادلانه رپرتاژ به رسانهها درصدد تدوین آییننامه تعامل با رسانهها هستیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرج گفت: آییننامه پیشنهادی برای بررسی و تصویب در اسرع وقت به شورا ارائه خواهد شد.
حجتالاسلام سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ششم مهرماه در چهاردهمین جلسه علنی شورا خواستار مشخص شدن مبنای واگذاری آگهیها و مساعدتهای شهرداری به رسانهها شده بود.
عضو شورای شهر کرج همچنین ضرورت بررسی خروجی و تأثیرات فرهنگی کمک به رسانهها را مورد تأکید قرار داده و گفته بود: آگهیها باید بر اساس دانش و رتبهبندی رسانهها اختصاص یابد.
انتهای پیام/د.خ