مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیم لیگ دسته یک بسکتبال اسدآباد از ظرفیت‌های اسپانسری استان و کشور استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار با رئیس هیئت و مربی تیم خانه بسکتبال شهرستان اسدآباد که با حضور رئیس ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور در لیگ‌ها موتور محرک ورزش استان همدان است که خصوصیات بسیار خوب و دستاورد‌ها مثبتی دارد.

او با بیان اینکه باید در کنار ورزش حرفه‌ای باید در مقاطعی به فکر ورزش پایه باشیم، گفت: استعدادیابی یکی از مباحث بسیار مهم است که هیئت‌های ورزشی باید موردتوجه قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه باید ابعاد مختلف لیگ سنجیده شود، گفت: آماده حمایت از همه ظرفیت‌های ورزشی فعال در استان همدان هستیم.

سیفی با بیان اینکه باید در حوزه‌های مارکتینگ و بازاریابی در راستای توسعه ظرفیت‌ها صورت بگیرد، گفت: شهرستان اسدآباد پتانسیل بسیار خوبی دارد لذا باید از پیش‌کسوتان، مربیان و قهرمانان این شهرستان بهره‌مند شد.

او با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های صداوسیما، تبلیغات و ... در زمینه استفاده کنیم، گفت: آمادگی حمایت همه‌جانبه را داریم.

در ادامه این جلسه مهدی صمد پناهی، رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد در دیدار مشترک با رئیس هیئت و مربی تیم خانه بسکتبال شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: هیئت بسکتبال شهرستان اسدآباد یکی از هیئت‌های فعال و توانمند است که همواره به‌عنوان نماینده استان همدان نام دیار الوند را بر بلندای افتخار به اهتزاز درآورده است.

او با تاکید بر اینکه حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی از اولویت‌های اصلی و وظیفه اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: تیم خانه بسکتبال شهرستان اسدآباد ۱۶ سال پیاپی است که در لیگ‌های دسته یک، دو، سه و برتر حضور داشته‌اند و همواره برای درخشش نام استان تلاش کرده‌اند لذا امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد ضمن قدردانی از حمایت‌های دکتر سیفی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان در راستای حمایت از جامعه ورزش و جوانان استان همدان، گفت: خوشبختانه تمامی بازیکنان تیم خانه بسکتبال شهرستان اسدآباد که در لیگ دسته یک حضور دارند اهل شهرستان هستند و اصل بومی گزینی و استفاده از ظرفیت‌ها در ترکیب تیم موردتوجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار