کیش میزبان تور جهانی تنیس

مسابقه جام حذفی و تورجهانی تنیس در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،داود عزیزی،رییس فدراسیون تنیس گفت: مسابقه جام حذفی تنیس آذرماه و تور جهانی بهمن ماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

 عزیزی  اشاره به برگزاری مسابقه دیویس کاپ از ۲۶ مهر در بحرین اظهار داشت: تیم ملی از اول مهر در جزیره کیش اردوی خود را شروع کرده و تمام تلاش فدراسیون صعود تیم ملی از گروه ۴ آسیا است.

او  با اشاره به اینکه هرساله در نیمه دوم سال جشنواره بزرگ تنیس در جزیره کیش برگزار می‌شود، افزود: آذر امسال مسابقات جام حذفی و تور جهانی تنیس نیز به مدت ۲ هفته بهمن در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

عزیزی گفت: در تلاش هستیم یک مسابقه هزار امتیازی را نیز در این حدفاصل در دو بخش بانوان و آقایان در جزیره کیش برگزار کنیم.

رییس فدراسیون تنیس گفت: انتظار داریم امسال با افزایش جایزه مسابقه تعداد زیادی از تنیسور‌ها در مسابقات شرکت کنند.

عزیزی با اشاره به برنامه ریزی برای تغییر سطح مسابقه تنیس از G ۵ به G ۴ گفت: با ارتقای سطح مسابقات تنیسور‌های بیشتری در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

او در خصوص امکانات تنیس در جزیره کیش گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی کشور در نیمه دوم می‌توانیم در نیمه دوم سال مسابقه بسیار خوبی را در جزیره کیش برگزار کنیم.

عزیزی گفت: امیدواریم زمین اصلی تنیس جزیره کیش به مسابقه آذر امسال برسد و بتوانیم مسابقات را با بهترین کیفیت برگزار کنیم.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: تنیس ، جزیره کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.