شهرداری منطقه پنج اراک پس از دریافت دو گواهینامه ۹۰۰۱:۲۰۰۸ iso و ۹۰۰۱:۲۰۱۵ iso، در انتظار سومین گواهینامه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عباس فضلعلی سرپرست شهرداری منطقه پنج اراک گفت: استاندارد‌های بین المللی و گواهینامه ایزو این اطمینان را حاصل می‌کنند که تمامی خدمات به صورت ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت خوب ارائه می‌شوند.

فضلعلی افزود: اخذ ایزو مرتبط با زمینه فعالیت تخصصی، می‌تواند منجر به کاهش اشتباهات، کاهش هزینه‌ها و در نهایت افزایش بهره وری و خدمات رسانی به شهروندان گردد.

او ادامه داد: شهرداری منطقه پنج، تنها منطقه‌ای است که موفق به دریافت دو گواهینامه ایزو شده و در این مسیر توانسته فرایند‌های عملکردی و خدماتی خود را ارتقا و استاندارد‌های کیفیت را در مجموعه خود اجرا کند که این فرآیند‌ها شامل توسعه دادن سیستم مدیریت، شناسایی فرآیند اصلی، مستند سازی با مشارکت کارکنان، داشتن کارکنان آموزش دیده، وجود نظارت و بازرسی بر سیستم، شناسایی نقاط ضعف و قدرت و ... است.

سرپرست شهرداری منطقه پنج اراک اضافه کرد: با توجه به اهمیت نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت منطقه، هر ماه کلیه سوابق و مستندات واحد‌های مربوط به این موضوع به روزرسانی و کنترل می‌شوند.

عباس فضلعلی گفت: شهرداری منطقه پنج در حال حاضر کلیه پایش‌های فرایندی و دستورالعمل‌های خود را به روزرسانی کرده و در همین خصوص جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت مشاور، مدیر پروژه ایزو، نمایندگان واحد‌های مربوطه در خصوص آمادگی منطقه جهت ممیزی مراقبتی نوبت دوم تشکیل شده که امید این می‌رود با نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت در منطقه موفق به اخذ سومین گواهینامه شویم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.