فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی خبر داد؛

تعامل و همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی ضامن امنیت پایدار در جامعه

بسطامی گفت: تعامل و همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی ضامن امنیت پایدار در جامعه و نویدبخش افزایش احساس امنیت و آرامش در میان آحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرگرد بهزاد بسطامی،فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در دیدار با دادرس شعبه دوم دادگاه عمومی شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در کنار یکدیگر می‌توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه‌ها باشند و با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند احساس امنیت بهتر و ملموس تری داشته باشند.

او با بیان اینکه قوه قضائیه مرجع تحقق عدالت است و برای احقاق حقوق مردم باید با جدیت در صحنه باشد و دادرس مردم بی‌گناه باشد، گفت: برقراری عدالت به عنوان رسالت اصلی قضات به نفع همه اقشار جامعه و گامی مهم برای مقابله با هنجارشکنان و تامین آرامش جامعه است.

فرمانده انتظامی ملکشاهی، خدمت به مردم در لباس مقدس نیروی انتظامی را توفیق الهی برشمرد و خدمت به مردم تحت امر ولایت فقیه را افتخار بزرگ کارکنان انتظامی و دستگاه قضائی دانست.

بازیار، دادرس شعبه دوم دادگاه عمومی ملکشاهی نیز در این دیدار اظهار داشت: افزایش تفاهم و تعاملات بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کلیه زمینه‌های آموزشی، پیشگیری و ... نقش مهمی در بهبود کارکرد‌های دستگاه‌های امنیت ساز داشته و امید می‌رود با افزایش هماهنگی بین مراجع مسئول و کاهش مناسبات اداری زائد، امنیت سازی بیش از پیش محقق شود.

او از تلاش‌های اخیر نیرو‌های انتظامی در کشف و ضبط سلاح و مهمات غیرمجاز، دستگیری سارقان و کاهش انواع جرائم تقدیر و تشکر کرده و خواستار استمرار این اقدامات شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.