۳۹ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان ناحیه صنعتی انجیره شهرستان مرودشت منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از ناحیه صنعتی انجیره مرودشت گفت: حمایت از واحد‌های صنعتی تولیدی مستقر در این ناحیه صنعتی و رفع مشکلات ان‌ها جزء اولویت‌های ما قرار دارد و بازدید‌های دوره‌ای از واحد‌های صنعتی هم با همین هدف انجام می‌شود.

او بیان کرد: رفع مشکلات واحد‌های فعال با هدف حفظ اشتغال موجود و افزایش ظرفیت تولید از برنامه‌های اصلی این شرکت است.

 فتوحی تصریح کرد: شهرک صنعتی انجیره در منطقه‌ای قرار گرفته که دارای ظرفیت بی نظیر در حوزه صنایع تبدیلی بوده و به همین لحاظ نیز در چهار سال اخیر تحول مناسبی در زمینه توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: در این ناحیه صنعتی شاهد استقرار برخی واحد‌های تولیدی برجسته استان مانند شیشه سکوریت، تولید تولید انواع برس و فرچه‌های صنعتی و نیز استحصال و بسته بنده قهوه و دمنوش گیاهی و سایر فراورده‌های تبدیلی کشاورزی هستیم که در سطح کشور نیز مطرح هستند گفت: رفع موانع تولید و مشکلات زیرساختی این ناحیه صنعتی در اولویت قراردارد.

او با بیان اینکه ناحیه صنعتی انجیره از نواحی صنعتی روستایی انتقال یافته از جهادکشاورزی به این شرکت بوده افزود: اصلاح و تکمیل زیرساخت‌ها و تطبیق آن با استاندارد‌های شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

فتوحی اضافه کرد: در این ناحیه صنعتی با ۲۷ هکتار مساحت ۳۹ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقدشده که تاکنون ۱۷ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر در مرحله فعالیت و سایر واحد‌های صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.