
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در شش ماه نخست امسال، حدود ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار خدمت به صورت غیرحضوری به مشترکان گاز استان ارائه شد.
او افزود: بیشترین خدمت در این مدت، به میزان ۲ میلیون و ۵۰ هزار خدمت، از طریق نرم افزار موبایلی شرکت گاز ارائه شد.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به استقبال خوب مشترکان گاز طبیعی در گیلان برای استفاده از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از درگاههای مجازی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مصرف کنندگان گاز طبیعی میشود.
حسین اکبر تصریح کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال، یک میلیون و ۶۶۰ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۵۳۳ هزار خدمت از طریق سایت شرکت گاز گیلان و بیش از ۱۰۴ هزار خدمت هم از راه تلفن گویای ۳۴۱۴ به شهروندان گیلانی ارائه شد.
او بیشترین خدمات ارائه شده در این مدت به میزان یک میلیون و ۴۶۶ هزار مورد را مربوط به نمایش قبض اعلام کرد.
انتهای پیام/م.ی