سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن درباره نایب قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور توضیحاتی را بیان کرد.

سجاد مرادی سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن  در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل پویاتر برگزار شد. همچنین تیم با سابقه ذوب آهن در مسابقات لیگ امسال  با قدرت شرکت کرد و  همین موضوع باعث شد که کیفیت مسابقات  از سال‌های  گذشته  بهتر شود.

او ادامه داد: علاوه بر این، همه مراحل مسابقات  در تهران برگزار نشد و  همین موضوع باعث شد که به کیفیت مسابقات افزوده شود. همچنین تیم ذوب آهن توانست نایب قهرمانی لیگ دو و میدانی را به دست آورد.  

رکوردهای لیگ دو و میدانی ضعیف بودند 

مرادی درباره رکورد‌ها در لیگ دو و میدانی گفت:  مرحله نهایی لیگ دو و میدانی در پاییز برگزار شد و  ورزشکاران خسته بودند به همین علت  به جزء  یکی، ۲ رکورد در ماده ۱۰۰ متر و پرش سه گام، کیفیت  مابقی رکورد‌ها  معمولی و ضعیف بودند. نتایج ورزشکاران ما بعد از ۷، ۸ ماه مسابقه دادن خوب بود، البته آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.   با توجه به بحث  آنالیز مسابقات آسیایی از نتایج شاگردانم راضی بودم.

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن اظهار کرد: ما با توجه به بودجه مان، تیم  را بستیم  و از نفرات جوان و کم و بیش ورزشکاران بومی در مسابقات لیگ استفاده کردیم. همچنین ۳ بازیکن جوان ما در بازی‌های آسیایی سال آینده شانس کسب مدال هستند و می‌توانند پرچم ایران را بالا ببرند و این افتخار داشتیم که از آن‌ها در تیم ذوب آهن استفاده کنیم.   قاسم بابایی و  علی مقدمی در مسابقات جوانان جهان شرکت کرده بودند و ان شا الله نام آن‌ها را در بازی‌های آسیایی و المپیک بعدی بیشتر خواهیم شنید.  

افتخار بزرگی است که بالاتر از تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی قرار گرفتیم 

او افزود: من تیم ذوب آهن را به صورتی بستم که هیچ نقصی در آن نباشد و کارشناسان هم می‌توانند این موضوع را تایید کنند که تیم ما بدون کم و کاستی در مسابقات شرکت کرد.  البته سپاهان هم تیم بزرگی محسوب می‌شود و این تیم سابقه زیادی در لیگ دو و میدانی دارد. به هر حال این افتخار بزرگی است که توانستیم بالاتر از تیم سپاهان قرار بگیریم و با تیم پلیمر خلیج فارس رقابت کنیم.  

سجادی  گفت: این موضوع خیلی خوب است که تیم‌های بزرگ سپاهان و ذوب آهن در لیگ دو و میدانی شرکت می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که سطح این رشته ورزشی بالا برود. هر چقدر رقابت‌ها سنگین‌تر برگزار شود، به طور حتم آن ورزش هم پیشرفت خواهد کرد. حضور سپاهان و ذوب آهن در لیگ دو و میدانی به رشد این رشته ورزشی در اصفهان کمک کرده است. ان شاالله رقابت این ۲ باشگاه اصفهانی که دوستانه و رفاقتی است، به همین صورت در سال‌های آینده پیش برود.  

او افزود: من از مسئولان باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم چرا که آن‌ها از ما خیلی حمایت کردند و کم و کسری‌های تیم را رفع کردند. همچنین من مقام نایب قهرمانی را به مسئولان، هواداران  ذوب آهن و مردم اصفهان تقدیم می‌کنم. من افتخار داشتم که ۲۵ سال به عنوان ورزشکار و اکنون در عرصه سرمربیگری و سرپرستی در باشگاه ذوب آهن هستم. ان شاالله اگر در سال‌های آینده عمری باشد در خدمت ذوب آهن خواهم بود و کمک به این تیم می‌کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار