سرمربی تیم ملی فرانسه در ارتباط با شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل تیم ملی بلژیک در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا اظهار کرد: تیم ما یک نیمه نهایی بسیار حساس را مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان پیش رو دارد. این مسابقه دیدار بسیار حساسی برای ما است.

او افزود: تیم ما و بلژیک به همراه ایتالیا و اسپانیا برای کسب این عنوان و قهرمانی در رقابت‌ های لیگ ملت‌های اروپا مبارزه خواهیم کرد، تیم ما با وجود حضور در گروهی بسیار سخت اکنون توانسته است که به جمع ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کند و می‌خواهیم قهرمان جدید این مسابقات باشیم.

دشان گفت: پیش از این قبل از این مسابقات تنها جام ملت‌های اروپا و جام جهانی وجود داشت و حالا کسب جام لیگ ملت‌های اروپا هدف تیم ملی فرانسه است.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره مهاجم خود گریزمن و عملکرد پر انتقاد این روز‌های او گفت: او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان عملکرد مثبتی داشت و این برای اعتماد به نفس او خوب است. او به اتلتیکو مادرید بازگشت، اما آن‌ها دیگر همان بازیکنان سابق را ندارند. با توجه به تعهد و خصوصیات او، مشکلی در رابطه با گریزمان نمی‌بینم. فکر می‌کنم او خوشحال است که دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار