نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی  در حاشیه دریافت نشان فداکاری مصوب رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: جان و دلم را در اطاعت از سلسله‌ مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده‌ام و هر اقدامی انجام شده انجام وظیفه سربازی بوده است.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی اهدای جان را در دفاع از مردم و خدمت به مردم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار سربازی خود دانست.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی که به همراهی امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بازدید از توان رزمی یگان‌های ارتش به سیستان و بلوچستان سفر کرده در شهرستان خاش نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا را به سرهنگ خلبان ولی رحمانی اهدا کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان در خاش مستقر بود.

نشان فداکاری اعطایی رهبر معظم انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این نشان نماد ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش است که در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار