مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در ارزیابی مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره استاندارد رتبه سوم را کسب کرد.

رضا قیصی پور، مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه موثرترین و مهم‌ترین منابع هر سازمان، نیروی انسانی توانا است و توانمند کردن سرمایه انسانی از طریق آموزش هدفمند صورت می‌گیرد.

او افزود: به منظور تجهیز نیروی انسانی و همچنین بهسازی و بهره گیری هر چه موثرتر، نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای آموزش‌های کارکنان اداره کل استاندارد خوزستان در سال ۱۳۹۹ نیز به شکل منسجمی صورت پذیرفت که علیرغم وجود محدودیت‌های بودجه ای، ماحصل آن کسب رتبه سوم در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حوزه فرآیند‌های آموزشی بین ۶۷ دستگاه اجرایی بوده است.

قیصی پور بیان داشت: این ارزیابی در بخش‌های مختلف فرآیند‌های آموزش شامل؛ نیازسنجی آموزشی، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی، اثربخشی مستمر از آموزش‌های صورت گرفته، استفاده از مدرسان دارای تائید صلاحیت و ارسال گزارش‌های آماری فعالیت‌ها به صورت منظم به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امید است که با برنامه ریزی آموزشی دقیق، اصلاح فرآیند‌ها و تخصیص اعتبار مناسب جهت اجرای برنامه‌های آموزشی و بکارگیری از تخصص کارشناسان مربوطه بتوانیم موفق به کسب جایگاه بالاتر در ارزیابی فرآیند‌های آموزش در سال ۱۴۰۰ شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.