دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از ورود محموله ۴۳ هزار دُزی واکسن کرونا به استان خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: محموله جدید واکسن کرونا که ساعاتی پیش وارد استان شد شامل ۳۵ هزار دُز واکسن سینوفارم، ۳ هزار دُز واکسن برکت و ۵ هزار دُز واکسن آسترازنکا است.

او با اشاره به اینکه با ورود این محموله سبد واکسن متنوع‌تر شد و از فردا واکسن برای تزریق هر دو نوبت در استان موجود است افزود: تنها نوبت اول واکسن برکت برای افراد بالای ۳۰ سال در مرکز غدیر بیرجند و در سایر شهرستان‌ها در مراکز تجمیعی واکسیناسیون تزریق می‌شود.

شریف زاده اظهار کرد: واکسن‌های آسترازنکا و اسپوتنیک در مرکز تجمیعی واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تزریق می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: افرادی که هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند می‌توانند با ورود به سامانه salamat.gov.ir و انجام اقدامات لازم، کارت دیجیتالی واکسن کرونا را دریافت کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.